Petra Zachařová

Pracující i líná, milující a odpouštějící, vzteklá i něžná, milá i protivná, veselá i smutná, usměvavá i ubrečená, přátelská i arogantní, vážná i ironická, optimisticky pesimistická, nostalgická a bláznivá... všechno jen ne trpělivá :-) Taková neobyčejně obyčejná holka, co má ráda život se všemi jeho radostmi i strastmi.

Toplist od 31. 7. 2009

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Sleeping time manager

Konečně jsem se dočkal! Jakožto přeborník v oboru jsem se vypracoval a dostal jsem v naší domácnosti funkci.

4.10.2015 v 8:38 | Karma: 14,40 | Přečteno: 330x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Domek na kolečkách

Jak víte z mýho zápisu z dovolený, stal se ze mě docela obstojnej kempovej tramp. Tudíž nepostradatelnej člen dovolenkový výpravy.

4.9.2015 v 11:17 | Karma: 10,90 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak jsem byl na dovolený

Minimálně týden mi moji dvounožci s obrovským nadšením říkali, jak spolu pojedem na dovolenou. Nechtěl jsem jim kazit radost, tak jsem předstíral zájem, protože vypadali fakt natěšeně.

29.8.2015 v 22:54 | Karma: 12,10 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Vybuchující polštáře a jiné nebezpečnosti

Hodlám si stěžovat! A to teda nejmíň u ochranářů zvířat nebo u nejvyššího psího Boha pelíškovýho nebo tak nějak. Minule jsem totiž dostal na zadek, ale úplně neprávem.

5.3.2015 v 9:27 | Karma: 17,50 | Přečteno: 525x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Krabičky

Krabičkový šílenství zaplavuje svět! No schválně, kolik krabiček máte doma vy? Vy dvounožci si nejspíš myslíte, že jsou důležitý všechny. Já k životu žádnou z nich nezbytně nepotřebuju, přesto se to u nás krabičkama hemží, až je to neskutečný. Uznávám, že některý jsou fajn, ale některý jsou naprosto k ničemu.

23.5.2013 v 11:55 | Karma: 11,36 | Přečteno: 337x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Oblečení

Mám rád zimu, hlavně když je sníh. V tomhle období totiž vytáhnou z mýho šuplíku (ano, mám vlastní šuplík, i když bych ocenil spíš celou skříň nebo raděj dvě) moje zimní oblečení, i když nejsem žádnej šampon.

19.5.2013 v 20:41 | Karma: 11,61 | Přečteno: 317x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Kouzelná bílá skříň

Všichni dvounožci, u kterých jsem kdy byl, ji mají. Kouzelná bílá skříň bývá umístěná v tý části domu, kde je výdejna jídla. Zatím jsem jí nikde jinde neviděl, takže to tak musí být. Ta, co je u mě doma je MOJE!

10.5.2013 v 10:07 | Karma: 13,29 | Přečteno: 406x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Do útoku

Nemáte představu, jaký to je bejt celej život malej. Hodně malej, asi tak 6 kilo. Je to utrpení (většinou). Lidi mně považujou za štěňátko, i když už jsem velkej chlap. Horší je, když mě za slabšího považujou i mý kolegové psové.

7.5.2013 v 21:15 | Karma: 17,84 | Přečteno: 451x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Moje kočky

Jak jsem se už zmínil minule, mám dvě kočky. Jedna je Míca a druhá Mína. Prý to k sobě hezky pasuje. Jak do tohoto konceptu zapadám já (Piňďa) jsem ještě nevypátral. Nicméně neustávám v bádání a až na tuhle otázku najdu odpověď, určitě se s Vámi podělím.

15.4.2013 v 17:30 | Karma: 14,27 | Přečteno: 347x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Co je novýho

Čau lidi, jsem zpátky. Je mi jasný, že jsem Vám chyběl tak moc, že byste to dýl už beze mě nevydrželi. Tak jsem tady, abych Vás opět informoval o strastech psího života. A co je novýho?

14.4.2013 v 11:30 | Karma: 14,50 | Přečteno: 337x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Mám vlastní kočku !!!

Nikdo, kdo mě zná by tomu nevěřil. Stal jsem se náhradní mámou černobílýmu kotěti... zdokumentováno zde, písemné doklady dodám příště.

21.7.2009 v 20:00 | Karma: 12,97 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Fotoblogy

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: O jídle

Jídlo je moje největší priorita. A co si pamatuju, tak vždycky byla. Neexistuje nic, co by mě dokázalo odradit od kousku dlabance. To byste mě fakt museli hodně pevně držet a já bych se stejně snažil hodit alespoň jedním ze svých osvědčených pohledů, abyste vyměkli.

13.4.2009 v 13:00 | Karma: 11,60 | Přečteno: 752x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Moji dvounožci

Mám ochočený dva dvounožce, což neni na psa zas tak špatný skóre. Teda ochočenejch jich bude ještě pár, ale tyhle jsou vlastní se speciálním výcvikem, jak se mi věnovat a činit mě šťastným. Někdy se musim obětovat, aby se chovali vzorně, ale když to vezmu v globálu, tak jsou fajn.

5.8.2008 v 10:00 | Karma: 13,50 | Přečteno: 893x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak se mi spí

Ne, že bych byl vyloženě lenoch, ale jak jsem již několikrát zmínil, mezi moje nejoblíbenější činnosti patří spaní. Teda hned po jídle, to má vždycky přednost (nevzpomínám si na žádnou vyjímku).Není nad to pořádně vyvalit bříško - nejlíp po pořádnym dlabanci.

4.8.2008 v 10:00 | Karma: 12,60 | Přečteno: 865x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Mluvte se mnou jako se psem

Budim všeobecnej obdiv, což je u psa mejch kvalit naprosto běžná věc, takže už si z toho nic moc nedělám. Hladit se nenechám ani za kus žvance. Umim perfektní fígl - seber a uteč, když si někdo myslí, že si mně koupí, tak má prostě smůlu. Jako jo, jídlo to já neodmítnu...ale nechat se kvůli tomu hladit?

3.8.2008 v 10:00 | Karma: 14,39 | Přečteno: 1003x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Nechci se mejt

Jen tak pro pořádek - nejsem žádnej šampón. Ale když vidim, jak se vy lidi často mejete, tak je mi to celkem trapný přiznat se, že se nerad máchám ve vodě. Nevim, co vy z toho máte, ale já tak akorát mokrej kožich a v horším případě vyšampónovanej svůj pracně získanej psí parfém. Jak takhle můžu nahánět psí ženský? Myslíte si, že jim vonim?

2.8.2008 v 10:00 | Karma: 12,62 | Přečteno: 901x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak to vidím s kočkama

Jakožto psa by mě měly kočky zajímat. A to tak, že hodně. Ale omyl vážení... Kočky mě nechávají naprosto chladným. Nezajímaj mně. Jsou to protivný zvířata, který mluvej jiným jazykem. Tvářej se jako mistři světa, jako hrdý elegantní stvoření, ale nejsou o nic míň prodejný než my psi. (Možná se tak tvářej proto, že choděj na záchod... tsss, nějakej záchod, jak můžou asi sdělovat informace dalším kočkám, když čůraj na jedno místo?)

1.8.2008 v 10:00 | Karma: 16,72 | Přečteno: 1060x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak to chodí v lese

Ta ženská (moje milovaná panička) se asi zbláznila! Dneska ráno mě po jídle naložila do zelený plechovky a jeli jsme do lesa. Škoda, že v plechovce už neblinkám, protože za tohle, by si to fakt zasloužila. Místo svých několika hodin spánku teď budu trajdat v lese....

31.7.2008 v 10:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 879x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Dovolte, abych se představil

Tak aby bylo jasno, jsem pes. Narodil jsem se v březnu 2006, takže už nejsem žádný neochlupený mládě a mám tak trochu přehled o tom, jak to na světě chodí. Jmenuju se Piňďa, bůh ví, kdo jim tohle jméno nakukal, každopádně na něj slyším. (no, občas dělám, že ne, ale vím moc dobře, koho sháněj, když takhle volaj)

30.7.2008 v 13:30 | Karma: 19,24 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Ostatní