Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku flekaté tlapky: Sleeping time manager

Konečně jsem se dočkal! Jakožto přeborník v oboru jsem se vypracoval a dostal jsem v naší domácnosti funkci.

Ode dneška jsem sleeping time manager, neboli manažer spánkového režimu. Funkce je to zodpovědná a celkem dobře ohodnocená. Jídlo z plechovky s frajerem, neomezený přísun granulí, dostatečné množství hraček (míru dostatečnosti si určuji sám), dle výkonu odměny ve formě psích dobrot (a protože jsem dobrej, tak si myslim, že by jich mohlo bejt mnohem víc, než si myslí dvounožci), bobík minimálně dvakrát za týden, služební deky, polštáře a vlastní postel a pelíšek. Což je samozřejmě nezbytný pro správný výkon mojí funkce.

Náplň mojí práce je časově náročná a děsně zodpovědná. Určuju, kdy a kde je nejlepší spát. Abych mohl v tomhle směru dvounožcům poradit, musím testovat různý místa, různý přikrývky a různý povrchy. Už jsem toho za svůj život vyzkoušel hodně. Spal jsem v proutěným, i plastovým pelíšku, pod dekou, na dece, ve spacáku, na spacáku, na zemi, na posteli, na koberci, pod širákem, za jízdy autem, na sedačce pod dekou i bez deky, venku i uvnitř.Jedinou (a dostatečnou) kvalifikací pro moji práci, jsou moje zkušenosti.

Rád bych zdarma poradil všem, kteří se chystají začít v tomto oboru podnikat, ale nezlobte se, že nebudu natáčet žádný instruktážní video, jak to teď dělá kdekdo na kdejakou hovadinu. Já budu stručnej tak, aby to pochopili všichni. Takže jste připravený na moje objevný zjištění? Oukej, takže: nejlíp se spí v posteli, pod peřinou a co nejčastějc, abyste načerpali energii na různý lumpárny. Pokud zrovna nemáte při tlapce postel, využijte jinou vhodnou plochu a přikrytí. Dbejte na to, aby vaši dvounožci brali na výlety deky.
Věřím, že tohle opatření zlepší váš život minimálně o tisíc procent.

V současnosti trénuju na funkci svých zástupců kočky. Líp mi to jde s Mínou, přece jen, je mladší, takže je ještě celkem tvárná. Kategoricky odmítám tvrzení, že je to proto, že ta starší šéfuje celý domácnosti. Z mýho úhlu pohledu je to proto, že prostě už je moc stará na to, aby tohle zvládla. S mladší kočkou se snažíme donutit dvounožce chodit spát v čas, který jsme určili (já) jako nejvhodnější pro ukládání ke spánku.

Řekl bych, že ON je celkem učenlivej, spí často a brzo. Možná bych měl uvažovat o tom, že ho taky vycvičím jako svýho zástupce. Jen se mi zdá, že má málo zkušeností se spaním na různých místech. Nejčastejc spí na gauči nebo v posteli.

Zato ONA!!! To je naprosto nevychovatelnej tvor. S Mínou si myslíme, že nejvhodnější dobou pro spaní (kromě času přes den) je tak desátá hodina večerní. Dáváme to dostatečně najevo. Musím, i když nerad, přiznat, že i ta se snaží JI nahnat do postele včas. Marně. ONA chodívá často spát až pozdě v noci, protože furt něco dělá. Blbiny, samozřejmě. Ať mi nikdo netvrdí, že důležitější šití nebo čtení, než pořádnej spánek a věnování pozornosti svým čtyřnohým přátelům (No prostě se o ní potřebujem opřít, sledování kvality mýho spánku ukázalo, že nejlíp se spí připlácnutej na ní. A za těch skoro deset let života jsem si tak nějak zvyk, že mi dělá polštář.) Trénujeme JI pravidelně, skoro každý den. Momentálně jsme přešli na strategii, že když se včas neuloží, nehneme se z místa, kam jsme se včas uložili. Narozdíl od ní. Však ono jí to naučí. Důležitý je mít při výcviku trpělivost a hlavně bejt důslednej.

Tak, to nejdůležitější jsem vám předal a teď jdu makat, takže dobrou!

Autor: Petra Zachařová | neděle 4.10.2015 8:38 | karma článku: 14,40 | přečteno: 330x
  • Další články autora

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Domek na kolečkách

Jak víte z mýho zápisu z dovolený, stal se ze mě docela obstojnej kempovej tramp. Tudíž nepostradatelnej člen dovolenkový výpravy.

4.9.2015 v 11:17 | Karma: 10,90 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Dej blbci....řidičák

Včera večer nám psala kamarádka. Její kamarádka, kterou neznáme jela zrovna se svojí maminkou a malou dcerkou od ní. Bohužel, nedojela daleko, smetla je dodávka.

1.9.2015 v 9:19 | Karma: 25,34 | Přečteno: 1389x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak jsem byl na dovolený

Minimálně týden mi moji dvounožci s obrovským nadšením říkali, jak spolu pojedem na dovolenou. Nechtěl jsem jim kazit radost, tak jsem předstíral zájem, protože vypadali fakt natěšeně.

29.8.2015 v 22:54 | Karma: 12,10 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Srdeční záležitost

Už od malička mám ráda kočky a psy. Není nutné polemizovat o tom proč a nač, jednoduše to tak je. A mám je raději než některé lidi. Nestydím se za to. Pro mnohé jsem tak trochu exot. A je mi to upřímně jedno.

20.8.2015 v 8:30 | Karma: 19,72 | Přečteno: 645x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Jako ostříž

Přesně tak si připadám a je mi krásně. Když jsem byla hodně malá, zjistilo se, že mám vadu zraku. Na to si tedy nepamatuji, kdy a jak k tomu došlo, nicméně si pamatuji, co z toho plynulo. Brýle.

19.8.2015 v 10:30 | Karma: 12,97 | Přečteno: 387x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Velitelé jsou svině, moji rotu zničili. Ukrajinci hasí průlom v Donbasu

26. dubna 2024  14:54

Premium Zatímco Rusové rozšiřují průnik kolem strategicky položeného městečka Očeretyne, Ukrajinci řeší,...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1528x
Pracující i líná, milující a odpouštějící, vzteklá i něžná, milá i protivná, veselá i smutná, usměvavá i ubrečená, přátelská i arogantní, vážná i ironická, optimisticky pesimistická, nostalgická a bláznivá... všechno jen ne trpělivá :-) Taková neobyčejně obyčejná holka, co má ráda život se všemi jeho radostmi i strastmi.

Toplist od 31. 7. 2009