Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku flekaté tlapky: Vybuchující polštáře a jiné nebezpečnosti

Hodlám si stěžovat! A to teda nejmíň u ochranářů zvířat nebo u nejvyššího psího Boha pelíškovýho nebo tak nějak. Minule jsem totiž dostal na zadek, ale úplně neprávem.

Myslím, že by se měl konečně někdo zamyslet nad bezpečnostním hlediskem polštářů v psích domácnostech! Je to již opravdu na pováženou, že tento velmi rizikový faktor výrobci polštářů přehlíží! A stalo se to nejen mě. Tlapku na to.

To si takhle v klídku ležím v pelíšku, když najednou se z postele rozeběhl polštář (jasně, že polštáře běhají, obzvlášť ty z paměťové pěny, který stojí ty nehorázný prachy), zastavil se přímo u mě, zlověstně se na mě zašklebil a.... „puf“ – spáchal sebevražednej atentát. Díky psímubohu, že jsem to přežil!

Odvážně jsem tu spoušť hlídal, aby nedošlo k nějaký celobytový katastrofě, která by nešla odvrátit. Vrčel jsem na miliony malých kousků polštáře a tvářil se nebezpečně, aby se nerozutekly. Nasazoval jsem vlastní život... A co myslíte panina? Místo aby byla vděčná, že jsem celej, živej, zdravej a v pořádku, tak mi dala ještě na zadek a pěkně mě seřvala. Hysterka. Dokonce mi vyrobila ceduli hanby a dala jí na sociální síť. Jo, jasně, Vám se to možná líbí, ale já vím svý. Vaše, vlastně naše, bydlení nám zařizujete plný nebezpečných věcí, který záhadně vybuchujou. Ideálně v místě našich pelíšků nebo tak nějak vůbec v prostoru. Možná to děláte i schválně, abyste měli co dávat na ty svý sítě.

A místo, abyste byli rádi, že my psové celou dobu hlídáme, aby se to nerozšířilo do zbytku bytu  (takovej vybuchlej gauč může být mnohem nebezpečnější, než se na první pohled může zdát), tak nám akorát ještě vynadáte. Každej správnej pes totiž hlídá místo činu, než dojdete domů a než zajistíte pachatele. Jenže většinou se fakt nesetkáme s pochopením.

Já už jsem pochopil, že se žádnýho vděku nedočkám, takže se v takových situacích tvářím, jako když tam vlastně ani nejsem. Panina totiž vždycky zcela spolehlivě vyhodnotí celou situaci úplně špatně. Nakonec je to snad ještě moje vina, že si do bytu natahala nebezpečnej nábytek a vybuchující polštáře, který se bůhví proč spřáhli s kočkama, aby mě dostali do nepříjemný situace a paninu štvali proti mě.

Takže je to jasný, jsem chudák! Protože jak jste si mohli všimnout, moje nejoblíbenější činnost není škubání polštářů, ale SPÁNEK!!! Takže pac a pusu a bezpečným polštářům zdar!

 

Autor: Petra Zachařová | čtvrtek 5.3.2015 9:27 | karma článku: 17,50 | přečteno: 525x
  • Další články autora

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Sleeping time manager

Konečně jsem se dočkal! Jakožto přeborník v oboru jsem se vypracoval a dostal jsem v naší domácnosti funkci.

4.10.2015 v 8:38 | Karma: 14,40 | Přečteno: 330x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Domek na kolečkách

Jak víte z mýho zápisu z dovolený, stal se ze mě docela obstojnej kempovej tramp. Tudíž nepostradatelnej člen dovolenkový výpravy.

4.9.2015 v 11:17 | Karma: 10,90 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Dej blbci....řidičák

Včera večer nám psala kamarádka. Její kamarádka, kterou neznáme jela zrovna se svojí maminkou a malou dcerkou od ní. Bohužel, nedojela daleko, smetla je dodávka.

1.9.2015 v 9:19 | Karma: 25,34 | Přečteno: 1389x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak jsem byl na dovolený

Minimálně týden mi moji dvounožci s obrovským nadšením říkali, jak spolu pojedem na dovolenou. Nechtěl jsem jim kazit radost, tak jsem předstíral zájem, protože vypadali fakt natěšeně.

29.8.2015 v 22:54 | Karma: 12,10 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Srdeční záležitost

Už od malička mám ráda kočky a psy. Není nutné polemizovat o tom proč a nač, jednoduše to tak je. A mám je raději než některé lidi. Nestydím se za to. Pro mnohé jsem tak trochu exot. A je mi to upřímně jedno.

20.8.2015 v 8:30 | Karma: 19,72 | Přečteno: 645x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1528x
Pracující i líná, milující a odpouštějící, vzteklá i něžná, milá i protivná, veselá i smutná, usměvavá i ubrečená, přátelská i arogantní, vážná i ironická, optimisticky pesimistická, nostalgická a bláznivá... všechno jen ne trpělivá :-) Taková neobyčejně obyčejná holka, co má ráda život se všemi jeho radostmi i strastmi.

Toplist od 31. 7. 2009