Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dej blbci....řidičák

Včera večer nám psala kamarádka. Její kamarádka, kterou neznáme jela zrovna se svojí maminkou a malou dcerkou od ní. Bohužel, nedojela daleko, smetla je dodávka.

Na silnici vyhasl život její a její maminky. Malá holčička přežila díky autosedačce.

Naše kamarádka z toho byla doslova vyřízená. Začaly na ni útočit myšlenky "kdybych jí řekla, ať nejezdí, mohla žít", začala se obviňovat. "Můj muž byl poslední, kdo s ní mluvil"...

A já začala mít vztek. Vztek na bezohledné řidiče, kteří si myslí, že jsou králi silnic. Nevěnují svojí pozornost řízení, myslí si, že značky jsou hezké obrázky, které jim mají zpříjemnit cestu a značení jako dvojitá plná čára jsou jen malůvky na asfalt, protože silničářům zbyla barva. A předpisy? Ty psal nějakej blb, kterej nikdy neměl auto. Nejspíš.

Cítí svou sílu a jistotu, odvíjející se od síly a velikosti vozu, protože ty menší auta přece mají brzdy a rozumný řidič si rozmyslí, jestli jim dá přednost, nebo se nechá sešrotovat. Tedy pokud na to má čas. Kamarádka naší kamarádky ten čas evidentně neměla.

Já ji osobně neznám a přesto se mě to dotklo. Připomnělo mi to, jak je všechno pomíjivé a jak málo si všeho vážíme. I tahle paní měla svoje plány, možná ještě ráno si hrála se svojí dcerkou, těšila se, jak ji uvidí vyrůstat, jak ji bude učit poznávat svět, utěšovat, když si nabije koleno nebo až přijde první zklamání v lásce. Jak ji bude podporovat v jejích rozhodnutích, jak se budou spolu smát i plakat. Tohle všechno už se nestane. 

Protože jeden král silnic, věřil, že přes dvojitou plnou "to dá" a napálil to do jejich auta čelně. Jejich auto naprosto sešrotoval. A já mu opravdu ze srdce přeju to, s čím bude muset žít. Zabil dva lidi, sebral malému dítěti mámu. Způsobil mnoho bolesti a je to jen jeho svědomí, kdo mu to bude připomínat.

Emoce všech zúčastněných jsou velmi rozvířené, rány jsou hluboké a čerstvé. Potřeba někoho obvinit a vylít si svůj žal ohromná. Jen cílení by mělo být opatrné. Viník v době nehody seděl za volantem a ne doma na zahradě!

 

P.S. Jestli si to budeš číst, věř mi, že to NENÍ tvoje vina. Ty za to nemůžeš, že nějakej debil si připadal jako král silnice. Zabil je on, ne Ty!

Autor: Petra Zachařová | úterý 1.9.2015 9:19 | karma článku: 25,34 | přečteno: 1389x
  • Další články autora

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Sleeping time manager

Konečně jsem se dočkal! Jakožto přeborník v oboru jsem se vypracoval a dostal jsem v naší domácnosti funkci.

4.10.2015 v 8:38 | Karma: 14,40 | Přečteno: 330x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Domek na kolečkách

Jak víte z mýho zápisu z dovolený, stal se ze mě docela obstojnej kempovej tramp. Tudíž nepostradatelnej člen dovolenkový výpravy.

4.9.2015 v 11:17 | Karma: 10,90 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Z deníku flekaté tlapky: Jak jsem byl na dovolený

Minimálně týden mi moji dvounožci s obrovským nadšením říkali, jak spolu pojedem na dovolenou. Nechtěl jsem jim kazit radost, tak jsem předstíral zájem, protože vypadali fakt natěšeně.

29.8.2015 v 22:54 | Karma: 12,10 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní

Petra Zachařová

Srdeční záležitost

Už od malička mám ráda kočky a psy. Není nutné polemizovat o tom proč a nač, jednoduše to tak je. A mám je raději než některé lidi. Nestydím se za to. Pro mnohé jsem tak trochu exot. A je mi to upřímně jedno.

20.8.2015 v 8:30 | Karma: 19,72 | Přečteno: 645x | Diskuse| Osobní

Petra Zachařová

Jako ostříž

Přesně tak si připadám a je mi krásně. Když jsem byla hodně malá, zjistilo se, že mám vadu zraku. Na to si tedy nepamatuji, kdy a jak k tomu došlo, nicméně si pamatuji, co z toho plynulo. Brýle.

19.8.2015 v 10:30 | Karma: 12,97 | Přečteno: 387x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Železniční koridor mezi Ostravou a Slovenskem stál, vlak tam srazil člověka

28. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:22

Nehoda v neděli dopoledne téměř dvě hodiny komplikovala provoz na hlavním železničním koridoru mezi...

Benda, Rouček, Dryml a další. Do europarlamentu kandidují známá jména

28. dubna 2024

Premium Nejen politickými proklamacemi a sliby lákají strany voliče. Součástí kampaní jsou i známé tváře....

Ukrajinská armáda na frontě postupně míří k bankrotu, varuje analytik

28. dubna 2024

Podcast Ukrajinská armáda na frontě čelí čím dál většímu tlaku. Především v Donbasu je situace kritická....

VIDEO: Paraglider se zřítil ze třiceti metrů na poušť. Sám si zavolal záchranku

28. dubna 2024  11:45

Třiatřicetiletý Anthony Vella testoval nad texaskou pouští severozápadně od Austinu motor BGD Luna...

  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1528x
Pracující i líná, milující a odpouštějící, vzteklá i něžná, milá i protivná, veselá i smutná, usměvavá i ubrečená, přátelská i arogantní, vážná i ironická, optimisticky pesimistická, nostalgická a bláznivá... všechno jen ne trpělivá :-) Taková neobyčejně obyčejná holka, co má ráda život se všemi jeho radostmi i strastmi.

Toplist od 31. 7. 2009